Veelgestelde vragen
Ik heb besteld maar nog niets ontvangen
Wanneer je op werkdagen besteld voor 17:00 uur verzenden wij dezelfde dag jouw bestelling nog. Zodra je een email hebt ontvangen met de tracking wordt je bestelling vaak de volgende dag al bezorgd binnen Nederland. Naar Belgie duurt dit doorgaans 1 tot 2 dagen. In uitzonderlijke gevallen doet de post er iets langer over. Mocht je na 5 werkdagen nog niets ontvangen hebben neem dan contact op via de contactknop rechts onderaan deze pagina.
Vanuit waar verzenden jullie?
Wij verzenden al ruim 10 jaar vanuit ons eigen magazijn in Sassenheim, Nederland. Wij hebben alles zelf op voorraad en weten dus wat we verkopen. Verzenden doen we door bijna heel de Europese Unie.
Kan ik een bestelling ruilen of retourneren?
Jazeker, dat is geen probleem! Ruilen of retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Wil je iets ruilen kun je gewoon je bestelling retoursturen, wij zullen deze beschouwen als een retour en je bestelling ten alle tijde terugbetalen. Je kunt dan zelf een nieuwe bestelling in de tussentijd plaatsen. Terugbetalen doen wij altijd binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw retour.
Via de pagina retourneren kun je alle details vinden over hoe je iets naar ons retour stuurt.
Heb ik garantie?
Ja! Op al onze producten krijg je minimaal 6 maanden en maximaal 2 jaar garantie. Dit verscheelt per product. Garantie heb je alleen op fabrieksdefecten, het niet goed plaatsen van een screen protector, of schade aan een hoesje na een val, vallen dus niet onder de garantie. Service staat bij ons echt hoog, verwacht dus dat we je ten alle tijden zullen helpen met een goede oplossing, garantie of geen garantie.