Retourneren

Is jouw product toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen zorgen, je hebt bij ons 30 dagen bedenktijd. Retourneren is makkelijk: download hieronder het formulier, waar alles op staat wat je moet doen.

Retourvoorwaarden:

  • Er moet altijd een retourformulier bij de retour zitten. Zonder dit formulier kunnen wij niet herleiden waar de zending vandaan is gekomen en zal jouw retourzending dus ook niet verwerkt kunnen worden.
  • De verpakking dient zorgvuldig te zijn geopend, zodat deze niet onnodig beschadigd wordt. Gebruik geen plakband, tape of lijm om de verpakking te sluiten. Dit mag natuurlijk wel op de envelop of doos om het product heen.
  • Het product en de productverpakking moet compleet, onbeschadigd en ongebruikt zijn (koptelefoons kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden, tenzij het een defect betreft).
  • Retourneren dient altijd in originele verpakking plaats te vinden. Dit is omdat de verpakking het beste het product beschermt tijdens vervoer. Ga dus zorgvuldig om met het openen van de verpakking. Het product met de originele productverpakking moet uiteraard in een verzendverpakking worden verpakt, zodat de productverpakking geen schade oploopt tijdens het verzenden.

De verzendkosten voor het retour zenden van een product zijn voor eigen rekening, tenzij dit expliciet anders staat vermeld of voor de retourverzending is afgesproken. Er zijn GEEN re-stock kosten of andere kosten bij het retourneren. Het retour sturen van producten is voor risico van de klant.

Uw retourzending wordt binnen 7 dagen na ontvangst verwerkt.

Kan ik een bestelling ook ruilen?

Uiteraard mag je een product ruilen. Je retourneert je originele bestelling, waarna je bij ontvangst van ons het aankoopbedrag terug krijgt. Het nieuwe product dat je wenst te ontvangen in plaats van jouw geretourneerde product, bestel je direct in onze winkel. We beschouwen dit dan als een nieuwe bestelling. Je kunt uiteraard ook wachten met het plaatsen van de nieuwe bestelling totdat je het aankoopbedrag terug hebt ontvangen.

Heb je geen printer tot je beschikking? Dan kun je het formulier ook overnemen op een brief of stuk papier. Vermeldt hierop altijd uw naam, het ordernummer (bijv. ORD12345).

 

Veelgestelde vragen

Wanneer je op werkdagen besteld voor 17:00 uur verzenden wij dezelfde dag jouw bestelling nog. Zodra je een email hebt ontvangen met de tracking wordt je bestelling vaak de volgende dag al bezorgd binnen Nederland. Naar Belgie duurt dit doorgaans 1 tot 2 dagen. In uitzonderlijke gevallen doet de post er iets langer over. Mocht je na 5 werkdagen nog niets ontvangen hebben neem dan contact op via de contactknop rechts onderaan deze pagina.
Wij verzenden al ruim 10 jaar vanuit ons eigen magazijn in Sassenheim, Nederland. Wij hebben alles zelf op voorraad en weten dus wat we verkopen. Verzenden doen we door bijna heel de Europese Unie.
Jazeker, dat is geen probleem! Ruilen of retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Wil je iets ruilen kun je gewoon je bestelling retoursturen, wij zullen deze beschouwen als een retour en je bestelling ten alle tijde terugbetalen. Je kunt dan zelf een nieuwe bestelling in de tussentijd plaatsen. Terugbetalen doen wij altijd binnen 5 werkdagen na ontvangst van jouw retour. Via de pagina retourneren kun je alle details vinden over hoe je iets naar ons retour stuurt.
Ja! Op al onze producten krijg je minimaal 6 maanden en maximaal 2 jaar garantie. Dit verscheelt per product. Garantie heb je alleen op fabrieksdefecten, het niet goed plaatsen van een screen protector, of schade aan een hoesje na een val, vallen dus niet onder de garantie. Service staat bij ons echt hoog, verwacht dus dat we je ten alle tijden zullen helpen met een goede oplossing, garantie of geen garantie.