Terug

Verzendingen & Retourneren | OnePlus-Shop.nl 

Verzendingen

Wanneer je voor 18:00 uur bestelt op werkdagen dan zullen wij de bestelling dezelfde dag verzenden.
Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag.

Mocht je een pre-order plaatsen met twee of meerdere producten, dan verzenden wij jouw order wanneer deze compleet op voorraad is en dus niet in gedeelte. Mocht je dit wel zo wensen raden wij je aan de producten los van elkaar te bestellen,

In het onderstaande schema kun je zien wanneer een bestelling verzonden wordt:

Besteld op: Voor 18:00 besteld, verzonden op: Na 18:00 besteld, verzonden op:
Maandag Maandag Dinsdag
Dinsdag Dinsdag Woensdag
Woensdag Woensdag Donderdag
Donderdag Donderdag Vrijdag
Vrijdag Vrijdag Maandag
Zaterdag Maandag Maandag
Zondag Maandag Maandag

Verzendmogelijkheden en levertijden

Benieuwd welke verzendmethoden wij aanbieden en wat de bijbehorende kosten zijn? Bij het bepalen van de verzendkosten maken wij een onderscheid tussen de verschillende verzendmaatschappijen en landen.

Hieronder vind je per land de beschikbaarheid, de gemiddelde levertijd, of de zending wordt voorzien van een track & trace code en de verzendkosten. Is er iets niet duidelijk, neem dan direct contact met ons op via: 088 1112 777

 Nederland 

Verzendopties Beschikbaar Levertijd Tracking Kosten
Brievenbuspost 1 tot 2 werkdagen x € 0,00
PostNL Pakket 1 werkdag € 5,95
DPD Pakket 1 werkdag € 5,95
DHL Pakket 1 werkdag € 5,95
UPS Pakket 1 werkdag € 9,95

 

 België 

Verzendopties Beschikbaar Levertijd Tracking Kosten
Brievenbuspost 1 tot 5 werkdagen x € 0,00
BPost Pakket 1 tot 2 werkdagen € 7,95
DPD Pakket 1 tot 2 werkdagen € 7,95
DHL Pakket 1 tot 2 werkdagen € 7,95
UPS Pakket 1 tot 2 werkdagen € 12,95

 

 Duitsland 

Verzendopties Beschikbaar Levertijd Tracking Kosten
Brievenbuspost 1 tot 5 werkdagen x € 0,00
Deutsche Post Pakket 1 tot 2 werkdagen € 7,95
DPD Pakket 1 tot 2 werkdagen € 7,95
DHL Pakket 1 tot 2 werkdagen € 12,95
UPS Pakket 1 tot 2 werkdagen € 12,95

 

 Denemarken, Frankrijk, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Polen, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden  

Verzendopties Beschikbaar Levertijd Tracking Kosten
Brievenbuspost <1KG 2 tot 15 werkdagen x € 0,00
Pakketdienst >1KG 1 tot 5 werkdagen € 12,95

 

 Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje  

Verzendopties Beschikbaar Levertijd Tracking Kosten
Brievenbuspost <1KG 4 tot 15 werkdagen x € 0,00
Pakketdienst >1KG 2 tot 5 werkdagen € 19,95

Voor overige verzendmogelijkheden, bekijk de opties tijdens het afrekenen of neem contact met ons op via de chat rechtsonder, of bel ons op 088 1112 777

 

Retourneren

 Retour sturen mag binnen 14 dagen na ontvangst

 Terugbetaling binnen 14 dagen na verwerking

 Klantvriendelijk en eerlijk retourbeleid

Wanneer mag ik een artikel retourneren?
Het consumentenkooprecht ondersteunt onderstaande stelling:
- Je moet de originele factuur overleggen.
- Verpakking dient zorgvuldig te zijn geopend, zodat deze niet onnodig beschadigd wordt.
- Het product moet compleet, onbeschadigd en ongebruikt zijn (koptelefoons kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden).
- Retourneren dient altijd in originele verpakking plaats te vinden. Dit is wettelijk vastgelegd, de klant dient de verpakking zorgvuldig te openen.

Hoe retourneer ik een product?
Zorg ervoor dat de envelop/ het pakket voldoende gefrankeerd is en zorg ervoor dat het duidelijk is wie de afzender is. Voeg eventueel de pakbon/factuur bij. Verpak het product zo dat we het in nette staat ontvangen.

Je bent zelf verantwoordelijk dat wij je retour in goede orde ontvangen. Wil je er zeker van zijn dat wij je bestelling retour krijgen dan kun je er ook voor kiezen om het als (brievenbus)pakket te verzenden zodat je retour altijd te traceren is via de track & trace code die je ontvangt van de vervoerder.

De kosten voor het retour zenden van een product zijn voor eigen rekening, tenzij dit expliciet anders staat vermeld of vooraf de verzending is afgesproken.

Kan ik een bestelling ook ruilen?
Uiteraard mag je een product ruilen. Je retourneert je originele bestelling waarna je bij ontvangst van ons het aankoopbedrag terug ontvangt. Het product waarnaar je wenst te ruilen bestel je direct in onze winkel, we beschouwen deze dan als een nieuwe bestelling. Je kunt uiteraard ook wachten met het plaatsen van de nieuwe bestelling totdat je het aankoopbedrag hebt ontvangen.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?
We streven ernaar de betaling zo spoedig mogelijk terug te betalen. In de regel ontvang je het bedrag binnen 14 dagen na het ontvangen van uw retour, terug op de rekening waarmee de betaling is gedaan.

Waar stuur ik mijn retour naartoe?:

ElevenOFive Online
Madame Curiestraat 23
2171TW Sassenheim
Nederland

Gebruik bij uw retour altijd het retourformulier. Deze kunt u downloaden via de onderstaande knop, uitprinten en zo volledig mogelijk invullen. Voeg deze bij uw retour om een zo snel mogelijke afhandeling te kunnen realiseren.

Heeft u geen printer tot uw beschikking? Dan kunt u het formulier ook overnemen op een brief of stuk papier. Vermeldt hierop altijd uw naam, het ordernummer (bijv. ORD12345), de rede waarom u het product retour stuurt en welke actie u van ons wenst (Bedrag crediteren, Billink/Klarna Achteraf betalen annuleren of ruilen voor een ander product).


Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Beoordeling door klanten: 8,1 / 10 - 3648 beoordelingen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »