• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

FAQ

Veelgestelde vragen (F.A.Q.)

Klantenservice


    • Soms gaat het wel eens mis tijdens het betalen of heb je geen tijd om de betaling af te ronden. Je ontvangt dan alsnog een orderbevestiging per mail. Met het ordernummer uit deze mail kan je contact op nemen met onze klantenservice via de chat rechts onderin of via de telefoon of mail zodat wij jou een betaallink kunnen toezenden via de mail waarmee je de betaling alsnog kan voldoen.

      T: +31(0)252 514 904
      E: info@oneplus-shop.nl
       

    • Stap 1: Kies een product uit op OnePlus-Shop.nl.
      Stap 2: Plaats het product in het winkelmandje.
      Stap 3: Ga naar jouw winkelmandje en klik op "Bestelling afronden" .
      Stap 4: Vul tijdens het afronden van jouw order de kortingscode in.
      Stap 5: Hou je brievenbus in de gaten want jouw bestelling is onderweg!
       

    • Wanneer je gebruik wilt maken van een kortingscode zijn er een aantal zaken waar je rekening mee moet houden. Zo kan het zijn dat de specifieke kortingscode alleen geldig is voor bepaalde producten of categorien. Ook werken kortingscodes niet samen met andere kortingen zoals bundel aanbiedingen of staffelkorting. Als laatste kan het zo zijn dat de kortingscode zijn gebruikslimiet heeft bereikt. Weet je zeker dat jouw code zou moeten werken, neem dan contact met ons op via de chat rechts onderin of via de telefoon of mail.

      T: +31(0)252 514 904
      E: info@oneplus-shop.nl
       

    • Je kan jouw bestelling via verschillende betaalmethoden betalen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.

      Het verwerken van een betaling via bankoverschrijving uit Nederland neemt gemiddeld één tot twee werkdagen in beslag. Een Belgische betaling via bankoverschrijving ontvangen wij binnen twee tot drie werkdagen
       

    • De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Tot de betaling is verwerkt, staat het factuurbedrag nog open in jouw account. Bij de meeste betaalmethoden wordt de status direct aangepast. Bij bankoverschrijving kan het twee tot drie werkdagen duren voor de betaling is verwerkt.
       

    • Wanneer je tijdens het afronden van jouw bestelling kiest voor "bedrijf" als type klant, en een correct KVK nummer (ondernemingsnummer) en BTW-nummer opgeeft, dan zal je de 21% die wij aan BTW rekenen niet hoeven te betalen, aangezien het dan zal gaan om een intracommunautaire levering.

      Hou er bij het opgeven van je BTW-nummer rekening mee dat je tevens de landcode dient op te geven.
      (bijv: BE 9999.999.999).
       

    • Nee, dit is niet mogelijk. Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen aan de factuur. Dit doen wij niet om je te pesten, maar is een wettelijke regeling om zaken zoals fraude zoveel mogelijk tegen te gaan.
       

    • Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van jouw bestelling. Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice via de chat rechts onderin of via de telefoon of mail. Wij sturen je zonder problemen de factuur nogmaals toe.

      T: +31(0)252 514 904
      E: info@oneplus-shop.nl
       

    • Je bestelling wordt pas verzonden op het moment dat wij de betaling van jouw bestelling hebben ontvangen. Wanneer wij zien dat jouw bestelling nog niet is betaald sturen wij je ter herinnering een verzoek tot betaling. Indien wij geen betaling ontvangen, wordt je bestelling automatisch na 14 dagen geannuleerd.

      Daarnaast kan het zijn dat er per ongeluk twee bestellingen zijn geplaatst. In dit geval heb je één order betaald en staat één order bij ons nog op status ''wacht op betaling''. Voor deze laatste order heb jij van ons een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden je aan om een e-mail te sturen naar info@oneplus-shop.nl met daarin jouw ordernummer en een korte toelichting, zodat wij dit voor je kunnen nakijken.
       

    • Je ontvangt binnen enkele werkdagen een digitale factuur van Billink. Je dient het bedrag aan Billink binnen 14 dagen na bevestiging van jouw bestelling over te maken.
       

    • Tijdens het bestelproces heb je gekozen voor de optie Billink. Je ontvangt binnen vier werkdagen een factuur van Billink per e-mail waarmee je de betaling kunt voldoen. Indien je de factuur niet binnen 14 dagen betaald ontvang je van Billink een betalingsherinnering. Heb je de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan rechtstreeks contact op met Billink.
       

    • Bij het bepalen van de verzendkosten maken wij een onderscheid tussen Nederland en België.
      Hieronder vind je per land de verzendkosten.

      Nederland

      Standaard verzending
      Voor alle bestellingen 100% gratis. Of je bestelling nou klein of groot is. Wij vinden dat je geen verrassing hoort te krijgen bij het afrekenen.


      België

      DPD
      Voor bestellingen geplaatst vanuit Belgie vragen wij 4,95 euro.

      PostNL/Bpost Belgie
      Kosten voor zendingen naar Belgie onder de 35 euro met PostNL/Bpost zijn 1,95 euro.

      Europa

      Voor alle overige landen binnen europa hebben wij 2 verzendmogelijkheden.

      DPD Track & Trace
      Deze kosten zijn 12,95 euro en is alleen mogelijk voor een geselecteerd aantal landen. De transittijd is kort en jouw zending is verzekerd tot 520 euro.

      Europa standaard
      De kosten voor standaard verzending voor alle geselecteerde landen binnen europa bedraagd 1,95 euro. Dit is echter zonder Track & Trace en zonder verzekering. Wanneer je buiten de Benelux woont houdt dan rekening met een transittijd van 5 tot 15 werkdagen.
       

    • Het klopt inderdaad dat jij ook een track & trace code ontvang bij jouw brievenbuspost zending. Door je te voorzien van een track & trace code willen wij jou beter van dienst zijn zodat je ook na de verzending van jouw bestelling op de hoogte wordt gehouden van de status van jouw bestelling. hou er rekening mee dat deze code alleen werkt met ons interne systeem en niet op de site van PostNL of BPost.
       

    • De status melding die wordt meegestuurd met jouw bestelling is helaas nog niet 100% accuraat. Op het moment dat jouw bestelling binnenkomt bij het depot wordt het brievenbuspakketje ingescand en krijgt het de status 'afgeleverd'. In de meeste gevallen ontvang je het pakketje alsnog binnen enkele uren. Helaas kan het ook wel eens voorkomen dat een pakketje langer vertraging op loopt.

      Wij gaan ervan uit dat het pakketje alsnog bij je wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heb je de bestelling vijf postdagen na het eerste aflevermoment nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservicevia de chat rechts onderin of via de telefoon of mail. Wij lossen dit graag voor je op.

      T: +31(0)252 514 904
      E: info@oneplus-shop.nl
       

    • Vanaf het moment dat jij de bestelling afrondt tot aan het moment dat jouw bestelling wordt meegegeven aan de bezorger houden wij je per mail op de hoogte over de status van jouw bestelling. Daarnaast kan je de status ook terugvinden in jouw account.

      Stap 1: Log in op je OnePlus-shop.nl account.
      Stap 2: Onder het kopje ‘Mijn bestellingen’ vind je de informatie over jouw laatste bestelling.
      Stap 3: Klik op de link ‘Bekijken’ voor de huidige bestelstatus.
       

    • Indien je de bestelling voor 17:00 uur afrondt ( DPD zendingen voor 14:00 uur ) wordt het dezelfde dag nog naar je verzonden. jow bestelling wordt doorgaans de volgende dag geleverd. Bestellingen naar België ontvang je doorgaans binnen drie tot zes werkdagen.

      Let op: in Nederland wordt er geen post geleverd op zondag en maandag en in België niet op zaterdag en zondag.
       

    • 95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraging op loopt. Wij gaan ervan uit dat het pakketje alsnog bij jou wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heb je de bestelling vijf postdagen na het eerste aflevermoment nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservicevia de chat rechts onderin of via de telefoon of mail. Wij lossen dit graag voor je op.

      T: +31(0)252 514 904
      E: info@oneplus-shop.nl
       

    • Ondanks dat wij jouw bestelling met grote zorg inpakken kan het soms zijn dat er iets verkeerd geleverd is. Graag ontvangen wij per mail een foto van de ontvangen producten onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen de order controleren en de juiste producten zo snel mogelijk naar je versturen.
       

    • Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat jouw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het normaal gesproken niet mogelijk om na het plaatsen en betalen van jouw bestelling de bestelling te annuleren, maar neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservicevia de chat rechts onderin of via de telefoon of mail. Soms kunnen we je dan alsnog van dienst zijn.

      T: +31(0)252 514 904
      E: info@oneplus-shop.nl
       

    • Wij raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via de chat rechts onderin of via de telefoon of mail zodat wij uw adresgegevens kunnen wijzigen.

      T: +31(0)252 514 904
      E:info@oneplus-shop.nl

      Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden.
       

    • Wij vinden het enorm vervelend als je een beschadigd of defect product van ons ontvangt. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen ontvangen wij graag per mail een foto van de schade, onder vermelding van jouw ordernummer. Wij zorgen dat je zo snel mogelijk een nieuw product toegestuurd krijgt.
       

    • Ja, dit is zeker mogelijk. Je bent van harte welkom, maar laat van tevoren wel even weten wanneer je langs wilt komt.
       

    • Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Ben je onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij lossen jouw klacht graag op.

      Jouw klacht kan je mailen naar info@oneplus-shop.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij je een bevestiging. Vermeld bij jouw klacht je naam, adres en ordernummer beginnende met ORD zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken.
       

    • De klantenservice van OnePlus-shop.nl staat 5 dagen per week paraat om jouw mails te beantwoorden. Wij treven er naar om je binnen 1 werkdag van een reactie te voorzien.
       

    • Je kan je uitschrijven voor de nieuwsbrief door contact op te nemen met de klantenservice via de chat rechts onderin of via de telefoon of mail.

      T: +31(0)252 514 904
      E: info@oneplus-shop.nl
       

    • Je kan jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Op onze Verzenden & Retourneren pagina vind je alle informatie die je nodig hebt.
       

    • Bij ontvangst van jouw retour verwerken wij deze direct en krijg je van ons een bevestiging per mail. Wanneer jouw retour wordt ontvangen, is afhankelijk van de post.
       

    • De kosten van het retourneren zijn voor je eigen rekening. Indien het product beschadigd of verkeerd is geleverd, vragen wij je om contact op te nemen met onze klantenservice via de chat rechts onderin of via de telefoon of mail.

      T: +31(0)252 514 904
      E: info@oneplus-shop.nl
       

    • Dit is geen probleem. Je kan de gegevens met pen en papier overnemen en het papier met de retourzending mee sturen. Belangrijk is dat je ordernummer, e-mailadres en retour actie duidelijk vermeld staan.
       

    • Wij storten het aankoopbedrag gelijk na ontvangst van je retour terug. Gemiddeld duurt het 3 werkdagen voordat het bedrag op jouw rekening staat. Heb je betaald met creditcard? Dan staat het bedrag aan het begin, midden of einde van de maand op jouw afschrift.