Logosmall

Verzendingen & Retourneren

Wanneer je voor 17.00 uur bestelt op werkdagen dan zullen wij de bestelling dezelfde dag verzenden. 

Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag en zondag verzenden wij niet mits u besteld heeft met Same Day Delivery.

Mocht u een pre-order doen met twee of meerdere producten, dan verzenden wij uw order wanneer deze compleet op voorraad is en dus niet in gedeelte. Mocht u dit wel zo wensen raden wij u aan de producten los van elkaar te bestellen. 

 

In het onderstaande schema kun je zien wanneer een bestelling verzonden wordt:

 

Besteld op: Voor 17:00 besteld, verzonden op: Na 17:00 besteld, verzonden op:
Maandag Maandag Dinsdag
Dinsdag Dinsdag Woensdag
Woensdag Woensdag Donderdag
Donderdag Donderdag Vrijdag
Vrijdag Vrijdag Maandag
Zaterdag Maandag Maandag
Zondag Maandag Maandag

 

Nederland

Voor zendingen binnen Nederland gelden de volgende richtlijnen.

  • Brievenbus post: 1 tot 2 werkdagen
  • Pakketpost: 1 werkdag

België

Belgische bestellingen worden altijd verstuurd met DHL Premium. Dit houdt in dat wanneer u besteld op werkdagen voor 17:00 uur uw bestelling de volgende dag al in huis is!

  • Pakketpost/DHL Premium: 1 werkdag 

Verzendkosten

Bij het bepalen van de verzendkosten maken wij een onderscheid tussen Nederland en België. 
Hieronder vind je per land de verzendkosten.

Nederland

Standaard verzending

Voor alle bestellingen 100% gratis. Of je bestelling nou klein of groot is. Wij vinden dat je geen verrassing hoort te krijgen bij het afrekenen.

België

DHL Premium Next Day Delivery 

Voor bestellingen geplaatst vanuit Belgie vragen wij 3,95 euro. Bij bestellingen boven de 50,- euro is de verzending naar Belgie ook gratis.
 

Retourneren

 Retour sturen mag binnen 14 dagen

 Terugbetaling binnen 14 dagen

 Klantvriendelijk beleid

 

Wanneer mag ik een artikel retourneren?

Het consumentenkooprecht ondersteunt onderstaande stelling:
- Je moet de originele factuur overleggen.
- Verpakking dient zorgvuldig te zijn geopend, zodat deze niet onnodig beschadigd wordt.
- Het product moet compleet, onbeschadigd en ongebruikt zijn.
- Retourneren dient altijd in originele verpakking plaats te vinden. Dit is wettelijk vastgelegd, de klant dient de verpakking zorgvuldig te openen.

 

Hoe retourneer ik een product?

Zorg ervoor dat de envelop/ het pakket voldoende gefrankeerd is en zorg ervoor dat het duidelijk is wie de afzender is. Voeg eventueel de pakbon/factuur bij. Verpak het product zo dat we het in nette staat ontvangen. Je bent zelf verantwoordelijk dat wij je retour in goede orde ontvangen. Wil je er zeker van zijn dat wij je bestelling retour krijgen dan kun je er ook voor kiezen om het als (brievenbus)pakket te verzenden zodat je retour altijd te traceren is via de tracktrace code die je ontvangt van de vervoerder. 

 

Kan ik een bestelling ook ruilen?

Uiteraard mag je een product ruilen. Je retourneert je originele bestelling waarna je bij ontvangst van ons het aankoopbedrag terugontvangt. Het product waarnaar je wenst te ruilen bestel je direct in onze winkel, we beschouwen deze dan als een nieuwe bestelling. Je kunt uiteraard ook wachten met het plaatsen van de nieuwe bestelling totdat je het aankoopbedrag hebt ontvangen.

 

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?

We streven ernaar de betaling zo spoedig mogelijk terug te betalen. In de regel ontvang je het bedrag binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee de betaling is gedaan.

 

Waar stuur ik mijn retour naartoe?:


ElevenOFive Online
Madame Curiestraat 23
2171TW Sassenheim
Nederland

Gebruik bij uw retour altijd het retourformulier. Deze kunt u downloaden via de onderstaande knop, uitprinten en zo volledig mogelijk invullen. Voeg deze bij uw retour om een zo snel mogelijke afhandeling te kunnen realiseren. 

Userlike